tErima kAsEH seMua…

Posted: September 9, 2009 in thiS.mY.LifE.

kek 21 tahun....

disebabkan agak ramai yg tidak berpuas ati kerana aku tidak membalas mesej tentang wish ms hari lahir aku tuh..

maka disini di blog ini, aku coretkan ucapan TERIMA KASIH kepada rakan2 yg mengingati bufday aku. terharu ade yg ingat. maseh ade yg syg rupe nyer…. kekeekeke

xkira lah, yg hantar mesej, yg bg komen kat blog smbil wish dan tidak dilupakan yg wish kat facebook. tidak ketinggalan  “cik doraemon “, bakal Puan Sadiq, dan Vio_bubbles  yg sudi menelefon sye. Terima kasih diucapkan.

agak terharu juga kerana ade yg sudi menghantar mesej tepat pukul 12 malam, terima kasih azri….

yg paling penting anda sume mmg best!!!

azri, mai, amy, pojul, ghah, wan, nisa, cik na, salwa, syira, kakSyifa, danya, “cik mon” , aini dan sesiapa saja yg sudi mengingati hari lahir insan bernama n****a ini (maaf kalu ade name xdisebut),

saya sayang kamu semua!!!

p/s: mai sory aku xpernah ingat bufday ko, tp tiap2 tahun pasti ko ingat bufday aku. terima kasih sahabat…

::pEacE::

Comments
  1. KaReT says:

    bu keqi…(dlm bhs cine)
    came-came 🙂

  2. hurmmm... says:

    weh..kek sape bg tue?ptng kat umah ke?
    sayang nie jht tau..mane kek utk ayang…

    hahaha….

  3. wan says:

    welcome…(dlm bahasa inggeris)
    came-came.. =p

  4. azri says:

    sama-sama…(dlm bahasa melayu)
    came-came..=p

  5. purplez says:

    arigato gozaimas = sama-sama

  6. rugrats says:

    afwan = sama-sama (dlm bhs arab), lol

Leave a comment